Monday, November 18, 2013

Now You See Me / Зрителна измама

http://www.imdb.com/title/tt1670345/?ref_=nv_sr_1
My rating: 8


Even weirdly shot (almost documentary and in the modern video clip way) - turning the camera leftward till you literally get sick. Which reminds me: do not watch this movie with a bad stomach or if you weakened it before the projection.

Movie's middle score came because of its story about two tricksters (magicians) which are in "deadly" combat between each other. After changing the course and leaving this idea behind the movie continued intriguingly with its innovatism. Till the end. Where stopped on its edge and turned again on 90 degrees.

So, I dare to write, something, that you have not watch before. One easy, fascinating, different, interesting combination of words that I just wrote. And If you are wondering why I use so many punctuational marks and useless explanations - so this at every point - is my wish to distract your attention. Do you see me now?



Макар и странно заснет (почти документалка и в стила на съвременен видео клип) - въртъйки камерата наляво, докато ти се завие свят буквално и ти се доповръща. Което ми напомня да започна с това: не гледайте филма, ако сте със слаб стомах или сте го отслабили непосредствено преди прожекцията.

Средната му оценка дойде, заради познатия сюжет на двама фокусници (магьосници), които са в "смъртоносен" двубой помежду си. След промяната в плана и изоставянето на тази идея, филма продължи напред, държейки в напрежение с иновативността си. До самия край. На ръба, на който отново смени курса на 90 градуса.

И така, смея да напиша, нещо, което не сте гледали до този момент. Една лека, завладяваща, различна, интересна съвкупност от думи, която току що написах. И ако се чудите защо използвам до момента толкова много препинателни знаци и излишни пояснения - то това във всеки случай - желанието ми да отвлека вниманието ви. Виждаш ли ме сега?


No comments:

Post a Comment